dimecres, 10 de febrer del 2016

JOSEP ANTONI VÍLCHEZ

“QUAN JO DONO TINC LA SENSACIÓ DE SER ÚTIL. M'AGRADA MOLT ENSENYAR EL QUE JO SÉ FER"











A quin barri de Manlleu vius?
Al barri de l’Erm.
 
Què és el que més t’agrada fer?
Escoltar música i quedar amb els meus amics.
 
I el que menys?
Perdre el temps.
 
Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
Estava treballant en un Pla d’Ocupació de l’Ajuntament de Manlleu i des d’allà vaig conèixer com funcionava TXT.


Tu què pots donar a TXT?
Coneixements i assessoraments informàtics. Puc ensenyar a utilitzar el Word, taules d’Excel, navegar per internet...
 
Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí. Vaig ensenyar a la Dolors a utilitzar el Google Drive.
 
I què demanes?
Quan em vaig apuntar a TXT volia anar amb el grup que cada setmana va a caminar i també trobar una persona per fer pràctiques d’anglès.
 
Algú t’ho ha pogut donar?
Fins ara no he tingut l’oportunitat de rebre. He trobat feina de jornada completa i ara no disposo de temps.
 
Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Tranquil·litat.
 
Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Satisfacció.
 
I quan tu ho dónes?
Quan jo dono tinc la sensació de ser útil. M’agrada molt ensenyar el que jo sé fer.
 
Quantes hores has invertit a TXT?
Aproximadament tres hores, repartides en dos dies.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada