dimecres, 13 d’abril del 2016

JAUME SINGLA

“EL MÉS EFECTIU ÉS DEIXAR QUE LES PERSONES ENS ORGANITZEM LA VIDA EN LLIBERTAT. TEMPS X TEMPS ÉS UN EXEMPLE D'ORGANITZACIÓ SOCIAL"
Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
A través d’una de les conferència que fa l’entitat AFADIP (Associació de Famílies per al Desenvolupament Integral de la Persona). Quan es va acabar la conferència una persona de TXT ens  van explicar què és i com funciona.

Tu què pots donar a TXT?
Jo puc fer una introducció de reiki.  

Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí. Vaig fer un taller on vaig explicar què és el reiki, com es practica i per a què ens pot servir. Tot seguit vaig fer una pràctica amb un dels assistents, mentre els altres s’ho miraven. A partir d’aquesta sessió algunes persones de TXT em van demanar fer alguna altra sessió per aprofundir més aquesta pràctica.

I què demanes?
Que algú em passegi la gossa quan jo marxo de viatge.

Algú t’ho ha pogut donar?
Sí. Un noi de TXT ens va passejar la gossa quatre dies, al matí i a la tarda. N’estic molt content d’aquest intercanvi. La gossa quan veu aquest noi  ja mou la cua.

Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Compartir.

Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Satisfacció, tranquil·litat. Podem resoldre petits problemes sense fer factura i balanç. No t’has de preocupar de l’IVA!

I quan tu ho dónes?
M’aporta bones sensacions. M’agrada ajudar altres persones. 

Quantes hores has invertit a TXT?
Dues hores per preparar la sessió i dues hores fent el taller.

A quin barri de Manlleu vius?
Visc al barri de Baix Vila.

Què és el que més t’agrada fer?
M’agrada llegir, viatjar, conversar, passejar, cuinar...

I el que menys?
No m’agrada gens planxar camises  i tampoc m’agrada anar al barber.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada