dijous, 26 de maig del 2016

NÚRIA SÁNCHEZ


“JO NO DEMANO RES, PERÒ REBO SATISFACCIÓ QUAN ENSENYO I VEIG QUE ELS NENS I NENES QUE AJUDO A ESTUDIAR APRENEN"


Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
No et podria dir quants anys fa que conec TXT. Segurament era els inicis del programa quan em van demanar que ensenyés a fer una paella valenciana.

Tu què pots donar a TXT?
Puc ensenyar a llegir i escriure a persones grans i nens que tinguin dificultats per aprendre’n.

Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Sí. Vaig un dia a la setmana a l’escola Puig-agut a fer estudi assistit amb nens i nenes de 5è de primària. Els ajudo a fer els deures i a aclarir dubtes que puguin tenir.

I què demanes?
Per ara no he demanat res, perquè tinc les meves necessitats bàsiques cobertes.

Algú t’ho ha pogut donar?
Jo no demano res, però em sento molt satisfeta quan ensenyo i veig que aprenen. Per tant, em donen satisfacció. Estic contenta quan veig que aquests nens i nenes progressen i poden tirar endavant. Penso que jo també els he pogut ajudar.

Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Te’n dic dues; donar i rebre.

Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Agraïment.

I quan tu ho dónes?
Satisfacció, perquè ho puc fer.

Quantes hores has invertit a TXT?
En aquests moments, hi inverteixo una hora a la setmana. Els dilluns de 5 a 6 h de la tarda.

A quin barri de Manlleu vius?
Visc al barri de Baix Vila. Des dels meus balcons veig una bona vista, la plaça de Manlleu.

Què és el que més t’agrada fer?
El que més m’agrada fer és llegir narrativa i literatura clàssica.

I el que menys?
Netejar la casa.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada