dilluns, 17 d’octubre del 2016

ESTER ROVIRA

“TEMPS X TEMPS M'HA DONAT EINES PER PODER TREURE EL MILLOR DE MI; LA CREATIVITAT".

 


Com vas conèixer TEMPS X TEMPS (TXT)?
A través de Maresmon.  Moltes de les dones d’aquesta entitat participen a TXT  i quan una d’elles m’ho va explicar, m’hi vaig apuntar. També he col·laborat amb algunes ONG, perquè m’agrada aportar el meu gra de sorra.

Tu què pots donar a TXT?
Jo sé -i m’encanta- ensenyar. Sóc periodista cultural i puc fer tallers d’art per a nens i nenes, de manera lúdica, a través de contes, de dibuixos de la Pilarín Bayés...

Ho has pogut posar en pràctica amb algú?
Amb una nena llegíem un conte. Tot seguit cada una fèiem un dibuix, ens els intercanviàvem i  pintàvem el dibuix de l’altra, cadascuna a casa seva.
També cada setmana anava a l’escola El Carme a fer estudi assistit. Ajudava  tres nenes de nou anys a fer els deures i, si sobrava temps, fèiem repàs d’anglès. Abans de fer aquest servei, però, vaig formar-me en el projecte “Lecxit: lectura per a l’èxit educatiu” per tenir els recursos educatius.

I què demanes?
Amistat amb la gent. També m’agradaria intercanviar llibres d’art, de filosofia, novel·les...


Algú t’ho ha pogut donar?
Sí. Amb aquests intercanvis he pogut conèixer gent de diferents cultures,  que m’ha enriquit molt. He fet un bon intercanvi de cultures; la catalana i la musulmana.

Digues una paraula que t’inspiri TXT?
Creativitat. Quan organitzes un taller has de deixar llibertat per fer-lo i aquí neix la creativitat.

Quin sentiment o sensació tens quan reps el que demanes?
Sento que m’han fet un bon regal, que s’adequa a les meves perspectives.

I quan tu ho dónes?
Sento que ajudo i aporto el millor de mi, quan l’altra persona està contenta del que rep de mi.

Quantes hores has invertit a TXT?
Cada setmana hi tornaré a dedicar una hora o hora i mitja a l’estudi assistit.

A quin barri de Manlleu vius?
A Dalt Vila.

Què és el que més t’agrada fer?
Esquiar.

I el que menys?
Fer gimnàstica.

 

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada